Wiadomości
Udostępnij:
Koniec reklamozy? Warszawa przygotowuje strategię dla umieszczania reklam w mieście
-
20.02.2023 07:04
-
Aktualizacja: 19:38 20.02.2023
Warszawa przygotowuje strategię dla umieszczania reklam w miejskich spółkach. Jak poinformował prezydent miasta Rafał Trzaskowski - zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami - trwają spotkania specjalistów i jednostek ratusza w tej sprawie.
Chodzi o stworzenie ogólnych zasadach przetargowych, które ustalą, jak mają wyglądać informacje w przestrzeni miejskiej.
- Mam nadzieję, że stanie się to dosyć szybko. Dla mnie najważniejsze jest jedno, a mianowicie po pierwsze, żeby były jasne, przejrzyste reguły. Po drugie, żeby wszystko działo się właśnie przy użyciu tego typu przejrzystych przetargów i do tego, żeby to było oparte o jedną strategię, a nie, żeby każda ze spółek podejmowała tutaj decyzje bez ogólnych wytycznych - wskazał Rafał Trzaskowski.
Problem reklamozy pojawił się po tym, jak jedyny operator reklam w metrze - firma Stroer - zamontował duże wyświetlacze na ścianach stacji.
Spotkało to się z dużą krytyką m.in. aktywistów i Rzecznika Praw Obywatelskich. Audyt w Metrze Warszawskim zlecił prezydent Rafał Trzaskowski.
Czytaj też: Bramki ABC także dla dzieci. Mają ułatwić odprawę na lotnisku Chopina
Źródło:
Autor:
Adam Abramiuk/PL
Kategorie: