Działa od 9 miesięcy, wciąż brakuje w niej potrzebnych funkcji. Co z miejską aplikacją MobiWawa?

  • 19.04.2023 18:16

  • Aktualizacja: 07:42 20.04.2023

MobiWawa będzie rozwijana - zapewniają urzędnicy. Dzięki miejskiej aplikacji bilet długookresowy możemy mieć w telefonie, a nie na fizycznej karcie. Tymczasem MobiWawa działa od lipca i mimo zapewnień, ciągle brak możliwości wgrania uprawnień np. darmowych przejazdów krwiodawcy.

Przez 9 miesięcy funkcjonowania aplikacja MobiWawa była pobrana z internetowego sklepu 50 tysięcy razy. Część mieszkańców uważa ją za praktyczną, choć są i tacy, którym nowa funkcjonalność nie przypadła do gustu.

Mimo zapowiedzi, dalej brak możliwości wgrania uprawnień, np. darmowych przejazdów honorowego krwiodawcy czy już aktywnego biletu.

- Aplikacja zostanie udoskonalona - zapowiada zastępca stołecznego rzecznika Jakub Leduchowski. - W ciągu najbliższego półtora roku planujemy wprowadzić kilkanaście nowych funkcji, których potrzebę wprowadzenia zgłaszali nam mieszkańcy. Dla przykładu będzie to bilet seniora czy bilety dla honorowych krwiodawców - tłumaczy.

 
   
Niestety dalej nie będzie możliwości posiadania jednego biletu na dwóch nośnikach. Chcąc przejść na aplikację, możemy udać się do Punktu Obsługi Pasażera, gdzie zwrócimy pozostałą część biletu, a później zakupić nowy.

Czytaj też: Miejskie schronienia z całej Polski w jednym miejscu. Sprawdziliśmy aplikację „Schrony”

Źródło:

RDC

Autor:

Adrian Pieczka/PL