Nowa aplikacja pomoże zgłosić awarię na kolei

  • 21.02.2023 17:31

  • Aktualizacja: 13:40 21.02.2023

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. uruchomiły specjalną aplikację do szybkiego zgłaszania usterek na stacjach i przystankach. To dodatkowa informacja dla zarządcy infrastruktury i tym samym możliwość szybszej reakcji na zaistniałe nieprawidłowości.

- Po uruchomieniu aplikacji należy wybrać z listy przystanek lub stację. Data i godzina są uzupełniane automatycznie. Lokalizacje można też łatwo wprowadzić z użyciem kodów QR, które są na wszystkich plakatowych rozkładach jazdy. Wystarczy zeskanować go za pomocą telefonu przez aplikację - mówi Magdalena Janus z Zespołu Prasowego PKP PLK.

Aplikację "Sprawny Peron" można bezpłatnie pobrać z Google Play lub Apple Store. 

Czytaj też: SKM-ką do Piaseczna. Nowa linia od 12 marca

Źródło:

RDC/Info. prasowa

Autor:

Iwona Rodziewicz-Ornoch/AA

Kategorie: