Gościem Conrado Moreno była Kasia Pustelny-Szewczyk, czyli "Kasai - podróże w sieci", żona uzależniona od podróżowania. Z wykształcenia fizyk. Razem ze swoim mężem Markiem od 2009 roku opisują swoje podróże na blogu Kasai.eu, starając się inspirować wszystkich do poznawania świata i siebie poprzez podróżowanie oraz udowadniając sobie i innym, że z dzieckiem też się da wyruszyć w świat. We trójkę zobaczyli już ponad 30 krajów na 4 kontynentach.
Audycja „Życie jak w Madrycie” jest audycją o życiowych przepisach na szczęśliwe życie, a podstawą tego szczęścia mają być pasje. O tych pasjach będzie rozmawiał z gośćmi ale i o poszukiwaniu swojego miejsca na ziemi – tego miejsca, w którym żyje się jak w Madrycie.
Odcinki podcastu (360)
Marcin Andrzejewski
Dziś w audycji o tym:
czy potrafimy rozmawiać o pieniądzach?
jak inspirują kobiety mężczyzn do własnego rozwoju?
czy przedsiębiorczości można się nauczyć?
Conrado Moreno rozmawiał z Marcinem Andrzejewskim, redaktorem naczelnym magazynu Tygrysy Biznesu. Marcin jest promotorem polskiego biznesu oraz autorem dwóch książek, w których przeprowadził i spisał wywiady z przedsiębiorcami „TYGRYSY BIZNESU Historie prawdziwe” Tom 1 oraz „TYGRYSY BIZNESU Historie kobiet”.
Gościem Conrado Moreno był Jędrzej Bigosiński. Opisany przez krytyków filmowych jako „jeden z najzdolniejszych aktorów młodego pokolenia”, nominowany do nagrody specjalnej Rising Star za najlepszy debiut aktorski „Grzyby” film, który swoją premierą będzie miał w kinach 31 października.
Gościem audycji był Wojtek Wawszczyk, reżyser, scenarzysta, animator i rysownik. Współtworzył animację do filmów „Ja, robot”, „Aeon Flux” i film promocyjny dla Wytwórni Disneya. Do kin wchodzi jego film „SMOK DIPLODOK” na motywach komiksów Tadeusza Baranowskiego.
Rozmowa z aktorem Mariuszem Ostrowskim. Jego dorobek artystyczny jest imponujący, związany ze scenami w Łodzi, Gliwicach, Szczecinie i Warszawie. Rozmowa o teatrze, ale także o autorytetach oraz o tym, jak Mariusz rozumuje męskość w dzisiejszych czasach, a także o poszukiwaniu prawdy w teatrze.