Zgłoszenia do urzędu w Sulejówku przez aplikację. Powstało centrum szybkiego kontaktu

  • 09.03.2023 08:53

  • Aktualizacja: 08:47 09.03.2023

Sulejówek ma swoje nowe centrum szybkiego kontaktu. Mieszkańcy za pomocą aplikacji na stronie miasta mogą zgłosić do urzędu pilną sprawę - usterkę, problem, znalezione zwierze czy złe parkowanie.

Jak mówi burmistrz Arkadiusz Śliwa, inicjatywa powstała w ramach budżetu obywatelskiego.

- Mieszkańcy mogą zgłaszać za pomocą internetu albo SMS-ami usterki, które są na terenie miasta. One są podzielone na różne kategorie: drogi, oświetlenie, śmieci, pojazdy i parkowanie, uszkodzona infrastruktura, ekointerwencja, woda/kanalizacja i inne - tłumaczy.
 
   
Zgłoszenie - zależnie od kategorii - trafia do odpowiedniego wydziału urzędu.

- Pracownik odpowiada na zgłoszoną interwencję i kwalifikuje ją do przyjętej, w trakcie realizacji albo odrzuconej -  wyjaśnia burmistrz.

   
W ciągu pierwszych dwóch tygodni gmina otrzymała przez aplikację ponad 100 zgłoszeń.

Czytaj też: Mniej betonu na wolskich podwórkach. Ponad 7 milionów na zieleń

 

Źródło:

RDC

Autor:

Adam Abramiuk/PL